Ledig daaag

Vad skall man göra av sin lediga dag!?
På att inte göra mycket mer än nödvändigt? Japp, det låter kanon! HAha... Sov till 11 idag. Såå skönt var det att få sova ut.. är inte trött alls nu! det är härligt!
Ledig imorgon med.vet dock inte vad manskall göra då heller, Kanske Ikea? Lönen kommer ju! IHttat massvis med fina tavlor jag vill ha!
SKall ner till Kungälv och posta lite brev nu, Handla lite. Sjukt sugen på kyckling med jordnötssås idag. hittade receptet på Arla.se. Lät sjukt gott, så det blir det! hehe..

Var och köpte ny mobiltelefon igår. Är dags att säga hej då till min gamla K750i.. Efter dryga 3 år så ville han inte vara med och leka längre. Så slutet är inne för honom! :P Köpte nu en ny k660i. En svart, ROSA såklart!  Är nöjd med den :) Satt och skrev upp alla nummer igår som inte fanns på sim kortet. så nu har jag dom! haha..

Men nu är den kanon1!!
Opps.. Nu ringde Michaela!! Blir att hänga med henne!!
Tjipp!!! :)

Kommentarer
Postat av: mh

längtar som aldrig förr ! vilken vecka har du?

2008-06-12 @ 19:53:58
URL: http://mariahossman.blogg.se/
Postat av: mh

fick v. 1 & 2 men ska bara jobba v.1, ska hitta på lite annat också. :]

2008-06-12 @ 21:15:48
URL: http://mariahossman.blogg.se/
Postat av: mh

det är klart, jag bor ju near by så det löser sig alltid vet du vännen klart vi ses :]

2008-06-13 @ 12:28:07
URL: http://mariahossman.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0