Inflyttningsfest!!

Igår var det inflyttningsfest här! Jättelyckat tycker jag! trevligt och så! :)
Trevligt folk, musik och härligt väder! Suveränt! :)

Fick inflyttningspresenter! Av karro ct å Miqa fick jag en badanka som fick namnet José, en kökshandduk. och 2 utomhusspel! haha :D Boule i olika färger, och 2 grejer som man kastar en boll i, som dock skall vara blöt! :P

Av Jossan, Sofie, Alex, nettan, linnea, fick jag en korg med Spa grejer! as balla!! haha.. Och badankan passar kanon in i badkaret med allt de andra! :)¨
Tack så mycke alllhopa! :D
Näee de va en lyckad kväll! Blev att dra vidare till Trägårn me. Träffade andreas och Salle,.. som jag och jossan träffade för 7 år sen på Sporyts Camp då VI var deltagare! haha...

LIte bilder kommer sen är det dags att slagga.. Back To Hell Tomorrow!!!



Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0