Helgen är över...

Helgen är över och det är dags för en ny vecka.

Det har varit en bra helg om man ser bort ifrån jobbet.
Fredagen , som var ledig, bestod av en dag med Karro Ct Miqa och Jannie. Mycket trevligt som senare blev filmkväll. Golvet kan vara ganska skönt att sova på! =)
Lördagen var det fotboll och mat på La Gondola som gällde. Tro det eller ej men Jag såg hela matchen! Haha.. Drog sedan vidare till chears. Drack lite och Tjötade och hade svin kul! Jag och JOssan fick för oss att dra till KUngälv och gå ut på Kockarna. Kuul för det var massa kul folk!  Kom hem vid halv 3 och upp kvart i 8 igen. Hehe. Men var förvånadsvärt pigg! Bra, för hade jäävligt mycket på jobbet. Ser fram emot sommaren...... NOT!!!!!!!!
Efter jobbet ööööste regnet ner. Men jag gick upp till shoppen och införskaffade mig ett paraply och satte steg emot Liseberg.
Där var Karro Ct Jocke Caroline Frida Johanna och Bitte!! Kuuul! Sälen gänget! :) Var riktigt nice. Åkte balder. Jag och Bitte satt längst fram! Scary. Sen åkte jag ct frida och karro Jukebox! haha me kul! :P
Sen var det löpning i SPÖREGN från liseberg till Korsvägen. Kort väg men blöt blev man! hehe.

Var som sagt en lyckad helg. Trotts jobb!!

Nu skall man se vad man hittar på idag då! hehe..
Dammsugare måste införskaffas iaf ! Kul grej lixom! :P

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0