Glassigt

igår kväll var jag iväg och tvättade sune hos Karro! Så fin han blev! :)
Var också hos Anton och Elliot och hämtade en duschdrapperistång. Så nu kan jag snart sätta upp mitt dusch drapperi! :) Häärligt...
Var en sväng i Partille me!! hämtade Martin hos en kompis i Ljungkullen. Körde förbi Peters hus.. Det kändes konstigt att bara köra förbi :S Men så är det!
Jag och Martin virrade runt till honom sen bort till Bohus och hämta upp Ct, därifrån vi åkte till donken och köpte mat! Sen hem och kolla på film! Martin slaggade över här..  Sen nu idag har man umgåts med martin. Vart i stan. Fick köpt nya sunglasses eftersom jag lyckades splacha dom "nya" igår. Blää! :P Ätit glass vi brunnsparken med en av martins kompisar! Trevlig kille! :)

Imon kommer även Fredrik och Martin och hälsar på mig på jobbet, Gav dom inträdesbiljetter! sen skall dom komma å hälsa på mig här hemma imon! Kuuuul :D Sen på Torsdag åker martin till västervik å är borta länge! :(


nu är det dags att åka ut till marstrand och kolla på Mimers Bal.. Kanske ett dopp i havet med!? :) Whi knows!

neee nu ska jag kila! Tjopp!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

De va då joggen va du skriver som mami hade sagt!! Hur e läget loppan? Du får ringa nån dag! Annars ses vi på lördag! :) Tjingeling!

2008-06-03 @ 22:13:05

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0