Fredagen den 13 Juni

Ja, otursdag sägs ju fredagen den 13 vara..  men min har varit bra! Hitills! Lön, Shopping på Ikea.. Umgåts med vännerna! :) DOCK Tappade jag min nyyya mobil på gatan förut. Blää vad ledsen jag blev.. Men men.

Designat om bloggen lite.. Fint tycker jag!
Fick även en inblick över sommaren me! Shit! Jag kommer inte jobba mycke på Universeum! Vilken lycka! Men skall ringa marika och kolla med jobb i Hamburgsund.

Sen är det 16 dagar tills Sports Camp v 2 drar igång. Därmed 15 dagar tills jag och cissi sitter i bilen upp! Nog Alex med :D Detta som var ett år sen snart, är bara dagar det handlar om nu! Så fick gå ner och boka tvättid så man har rena kläder med sig! hehe..  ge mig nuuu!!!!!

Ikea var det idag med!!!
Blev en stor Tavla med ram, små tavlor med ramar med, och 8 vamliga fotoramar till kort, grejer till gardinerna och 2 blommor till fönstrerna här i rummet! Hoppas dom inte är lätta att ta död på! :P haha..

OM man nu skulle fixa lite här hemma!!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0