Back to hell..

Ja imon är det åter igen en dag i helvetet...
Bläää vad jag inte vvviiiillll!!!!

men om 12 dagar är vi uppe i Norrköping!!!  Underbara Norrköping med så sjukt underbara människor!!!!
Får snart börja skriva packlista och inte använda det som skall med upp! haha..

Idag har jag varit och köpt mig en dammsugare! Sjukt kul grej att lägga pengar på... MEN jag fick en legobrandbil med släp på köpet! Haha.. vad kul det är att sitta och bygga sånt!  Pappa och Mamma var här med. Mamma städade. Gött :P Pappa satte upp spegel tavla klocka och duschdrapperistång.. en helt ny lägenhet :D  Gud vad jag trivs bra alltså! I like! :)

Skall göra ljusare slingor i håret någon dag tänkte jag! Blir ljushårig i sommar! :P
Näpp nu har jag inget mer att skriva för idag!!!!!!!
Blir att mysa ner sig i sängen och kolla One Three Hill! Lånat första säsongen av Jannie! ;)









Kommentarer
Postat av: Steffi

Nej tyvärr inte :P Tur kanske, :P Ja fy för vad jag längtar. Ska bli sjukt kul =) Du skulle köra upp va, det är bra för då blir det ÖB många gånger =)

Älskar Dig.

2008-06-17 @ 10:00:03
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0