5 Dagar Till Eliten

Nu är det bara 5 dagar kvar! Nedräkning till Tuuuuuuuusen!



Nu sitter jag här iaf! :) Kajsa och Nettan har precis åkt. Vi har haft en trevlig kväll här med Tacos och godis och en massa prat! Härligt att se Kajsa igen!

Mötte upp henne i stan efter att jag fikat och kikat runt med "syster" Cecilia! :) haha..
Fick köpt en fin schal på Indiska och Ett långt linne på Gina Tricot. Köpte ett fotoalbum på Lagerhouse me som jag skall sätta in bilder ifrån sälen!  Klippa måla, skriva och göra fint :)

Inte fått någon uppdate ifrån Steffi idag! Illa!!
Nu lär dom väl ha fullt upp med att få alla kidsen att borsta tänderna och göra sig iordning för sängen! haha..
Jag saknar det och jag längtar tills man får skälla på dom för att dom spinger runt i alla rummen och vi bara vill få in dom för att få lugn och ro!!! ;)




Och Ja Jannie!! :D 3 Avsnitt kvar!!! Kommer över och snor åt mig säsong 2 imon eller något!!! Sjuuukt bra ! :D Haha!!!


KOMMENTARER UPPSKATTAS!!! Tycker det är lite kasst på den fronten1 ;)

Hell imorgon med.. 4 Hämska dagar kvar bara.................................


Kommentarer
Postat av: Jeffe

jag längtar som bara den jag med, fyfaaaaaan vad kul vi ska ha det ;)

2008-06-23 @ 22:35:00
Postat av: Jannie

haha fasen va bra jasse! Du är så välkommen! tittar på fjärde nu ;) hörs i veckan!!

2008-06-24 @ 15:07:18

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0