Sports Camp del 2!

Måndagen packade jag en ny vecka, satte mig i bilen och körde upp till Norrköping!
Var uppe vid 5, Kändes så sjukt bra att köra in på Camp Området igen!!
Parkerade utanför Himpa, Gick upp till matsalen och hälsade på Aleks, Tessan, Sune, Erik, Jinta och så!
Medans dom segade sig gick jag till BAsketen och hälsade på David! :) Han tittade lite när man kom i civila kläder. Inte varje gång man syns i det på Campen.
Chillade mest runt och Var en liten mini skugga. Hjälpte honom med massa grejer, plocka ur förrådet i Himpa och åkte runt med honom i bilen och gjorde allt möjligt" :)
Ångrar inte en sekuuuuuund att jag åkte tilbaka!
Umgås med David, Aleks, tessan och resten av alla instruktörer och ledare! :)

Jobbigt var det att åka i Fredags. Blev allt en del tårar. Speciellt när man lämnade Öb och åkte förbi Camp området. Aboouuu!




I fredags fortsatte jag uppåt västkusten till Hamburgsund! Jobbade lite åkte till Fjällbacka och käka glass hos Mats och Fredrik! :)  Hem och lite halv utgång! Slutade med att jag däckade i Ekmans säng! :P Dock Nykter!  Igår vart det jobb sen packa ihop och köra grabbsen till Fjällbacka och sedan köra hem i spöregnet! så nu är man hemma. sovit så skönt i sängen! :)
Dags att ta tag i lägenheten nu och få iordning på torpet!!!!

Imon är friden slut och det är dags att dra tillbaka till hell.. :s

Kommentarer
Postat av: kungen

Det var fler ögon som var fuktiga.........

2008-07-21 @ 15:02:08
Postat av: Jinta

Jasse, jag vet allt att du saknar mig och att du tänker på mig varje minut :P

2008-07-23 @ 14:27:42

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0