kräfta!

nu är helgen över.
En DEL turer till Centralstationen! Hmm! :P
Tessan var här ifrånTorsdag kväll tills idag.. Aleks var här från fredag till lördag...
Vart en trevlig helg:)
Grillning hos Cissi, Massa bad på rörtången. Brända ryggar, liseberg med Stjärnvinst på Maraboue:D
Har trotts omständigheterna varit en riktigt trevlig helg! :)
Mycke skratt och snabbmat....... :P

Helgen har ju varit sjuuukt varm! men nu skall man inte klaga när det är fint väder! :) Synd att man skall aggera orutinerad och inte smörja in sig.... :P Men det får man ta! nu börjar brännan lägga sig och man kan nog snart igen ge sig ut i solen igen!
På tisdag blir det HAmburgsund.. Men Karro! :)
IMon kanske jag drar till Orust till mina favoritkillar! Saknar dom! :)

Vart på Ikea idag.. allt för att slippa vara ute när man inte kan ligga vid havet. Fick köpt En av de hyllor jag skall köpa, 2 blommor.  lite ljus och smått och gott.. :)


Jag hoppas på att en annan kille kan komma i veckan med.. Jag hoppas iaf! :)

Om man skulle ta en kall dusch nu.. eller kanske ett bad ändå!? :P
Lägga sig och läsa!
Niiice!



Kommentarer
Postat av: TessanHessan

Ska vi ta schweizernöt lr mjölkchoklad när vi vinner?? Hahahaha:D Sjukt kul, men vi vann juh iaf:) Tack igen för en jätterolig helg, jag hade iaf roligt:D Men dom där brännmaneterna var lite läskiga..;) Undrar förresten hur det gick för killarna som skulle prata dalmål? HahahaXD

2008-07-31 @ 12:54:39

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0