Finaly SportsCamp!!

Lätt att jag tjötar sönder om sports camp!
Nu är jag här, en vecka och 2 dagar har gått..
Har haft det så sjukt jävla kul!
Och har fortfarande.. Blev veckans ledare förra veckan! Ball!!
Ännu en påse musli och ett presentkort på 400 kr på Stadium! :)
Står i AT nu.. Ledig resten av dagen.. Jag och therese lär ju gå och lägga oss igen nu! Moahaha!!!

Och Bara så alla vet"!!

JAG HAR TRÄFFAT MIN FRÄMSTA HANDBOLLSIDOL GENOM TIDERNA!!
JOHAN PETTERSSON!!! haha..! lätt att jag ät nöjd! :P  Tog hans autograf på tröjan! haha!!!

Kul med komentarer! Men Lindahl ÄR tråkig som fan! Arhenius och Pettersson är sjukt sköna killar! Me like!
Nä nu är det dags att chilla vidare! Kanske kanske kommer in en sväng till någon dag!
I bästa fall drara jag upp till norrköping nästa vecka med! Man vill inget annat än att vara här! :)
HA de göttans peeps!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska vi slå ihop våra pressentkort och köpa en motionscykel ? :P

2008-07-07 @ 16:14:37
Postat av: Anonym

Ska vi slå ihop våra pressentkort och köpa en motionscykel ? :P

2008-07-07 @ 16:15:45
URL: http://steffigalbe.blogg.se/
Postat av: mh

klart man inte vill åka ifrån sveriges bästa stad

2008-07-07 @ 16:21:42
URL: http://mariahossman.blogg.se/
Postat av: Ella

Va coolt! Jag kan inte mycket om handboll men tom jag vet vem Johan Pettersson är!

2008-07-07 @ 16:48:17
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: tjockis

meh jag som trodde du va hemma :(

2008-07-07 @ 17:28:32
Postat av: Kungen

Men du träffade någon som är mycket grymmare än han den där petersson jue;)

2008-07-13 @ 18:10:34
Postat av: kungen

bitch

2008-07-13 @ 18:45:00

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0