Sjukling..

Har gått och blivit sjuk me.. Usch!! stått ute i den jävla lappkåtan me! typ 4 grader varmt och inga termobyxer.. Åååh va sur jag va. är ju helt dött på fjället me..

Vart ledig nu i 2 dagar. Hur skönt som helst!! Vart i Lindvallen en natt me. så skönt att komma bort från allt bara ett tag.. men man saknade det ändå!! :) åkt massa bräda i lindvallen. skoj med lite omväxling i backarna!! Har dock gått och gjort illa mitt knä igen.. .:( vet inte alls vad som är fel men svullet är det och kan inte böja det helt och inte räta ut det.. :( Skall till läkarn i tandådalen imon och kolla det.. Kommer ev få vara ledig imon me så jag slipper kåtan. skönt hatar den!!!1 blääää!!!  Vart inne hos mamma marie och fick mig en wiskey shot!! det skall ju fungera sägs det! 


igår kväll vart de högis! Arvingarna! Haha va skoj vi hade.. Caroline på bortamatch. Hahaaa.. Och johan från hjo.. Martin är lättlurad! bästa är att alla spelar med! :P

Börjar bli orolig för vad man skall göra när man åker härifrån.. :( :( :( 4 månader kvar bara.. usch.. vill inte tänka på de. Trivs så braaaa!!!  Jag och Karro!! Best team!!!




Jag har kommit fram till så mycke saker här uppe!! Karro vet precis! hon Märkte skillnad när jag kom hem igår.  Ja det är ngt som alltid finns där men som inte kommer bli igen! det vet jag!!
jag vet vad jag känner.. Insett saker med! skönt!! Men en sak är säker. Känner mig säker då. och det gör en annan med! det har jag fått bevis på!! du gör mig ändå glad. Avslappnad..




Nää om vi skulle fortsätta kolla på deja vu som vi lånat av jocke.. lär somna snart! :) like always!!



Jävla bajs skit knäää!!! Tänk om det är ngt som pajjat.. :(  åååh.. jävla knä.. det som hade läkt och allt. Är rädd att de är korsbandet igen. men de får det inte vara!!


Celine Dion - Alone ♥

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0