Lättnad

Så då vart man hemma idag!!
Vart hos läkaren och kollade mitt knä. Han ryckte och drog i knät så som så många läkare gjort innan! men det var ingen fara sa han. men en reäl smäll hade de fått och det fanns vätska i det. så vila sa han.. Ingen snowboard under tiden det gör ont. :( hoppas maninte är ledig ngt då! :P Sen massa styrka me!
Föekylningen och det var ett virus. som man ska vila bort typ.
Fick ju vara ledig idag för jossan och caroline. 2 st hade ändå fått gå hem idag för de e inge folk på fjälle.
ska kolla lite filmer och göra fruktsallad jag var och handlade på spar förut. festat till det med glass me! Mums!! :)

Kanske har man sån tur att tv vill fungera idag så man kan se på lets dance?? Hope hope. Får leta igenom b stugan om dom har kontrollen till boxen.. :) hehe...



Så önskar jag mig en massa kommentarer! Ilike it
!!

Läsa skvallerblaskor! det är kul :D

Kommentarer
Postat av: tjockis

åååh va skönt.. jag blev nästan rädd då du skrev så i förra inlägget vad härligt :) haha men hur är allt annars? fan jag vill veta mer haha får nog ta å ringa dig! här hemma suger allt typ, men jag har bestämt mig nu för att åka till danmark och min dansk! ska prata med dig om trysil också! saknar dig,

2008-01-11 @ 13:59:39

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0