Långpanna

Idag är det.. Hmmmm, Torsdag va?
här uppe bland bergen har man inte koll på någonting !! Haha vet aldrig vilken dag det är typ! :P men det är nice.. det man har koll på är när man jobbar, om man är ledig och så! hehe!
Ja idag har jag vartå¨Pulsen en stund och jobbat.. Vart så dööööttt.. Städade lite och så sen körde martin hem mig. och då kommer man hem och nån idiot (leo) har låst dörren!!!  Hallå ingen löser dörren här ute! Men jodå, Han gör.. så fick låna cillas bil och åka till bakfickan och hämta fredriks nyckel.. Så nu är man hemma.. Ätit hemtagen sallad. Mums..   Ska la kolla lite film snaty. sen ska jag på mitt andra pass idag! Garderoben på Wärdshuset.! Kul ändå! :)


Vart ute och åkte igår när det var en ledig dag! Sämsta möjliga backar!! Shit va kassa.. Åkte 3 åk sen vart de hem igen! ;)   Var och träna igår igen- Har träningsvärk. Lovley! men man saknar handbollsträningar känner man!
Vädret här är tråkigt.. Snöar och snöar hela tiden. det är ju ifs bra. men det är grått och trist.  dock inte så kallt. bara runt 0an och kramsnö .  =/ men men.

Jag och Karro har börjat ha "spa kvällar" :P efter träningen sätter vi igång bastun. Bastar med hårinpackning och ansiktsmask. Och body scrub! Vadå babyhud! hur skönt som helst me! :) Skönt!!



Fredrik som bor i rummet brevid vårat fyllde 20 i måndags. Så vart de ju HC som vanligt på söndagar och där vart vi! Bjöd honom på en del, shottar och cider, shottarna var bäst! Beställde in 3 cola och 1 seaman! Haha. han fick alkoholen! sen hemma var det lite efterfest. Han shotta vaniljvodka och Emil vatten. Och igår fick han reda på det! ;) Vå är så bra! Han sov inne på vårat golv. och vid halv 7 gick vi upp och tände ljus och slog in hans paket (kalles kaviar tuber! Han ser ut som kalles kaviar! :P)  sen var det skönsång av ett gng fortfarande lite fulla tjejer! Den minen! haha.. Så kul!! :P
Vi roar oss mycket lätt här uppe;)

Nä nu skall jag kolla nån film! Tjaråååå

Kommentarer
Postat av: lyx

JASMIIIIINE!!!

2008-01-19 @ 13:29:23
Postat av: Jasmine

KERSTIIIIIIIIN

2008-01-19 @ 23:04:43
URL: http://jasminejohansson.blogg.se
Postat av: tjockis

aaaah min min måste tagit priset.. jag pratar med dig typ 3 timmar tidigare och fattar inte ett skit! du är fetast fetis!!!!!!!!

2008-01-20 @ 22:12:56
Postat av: Robin

jajjemen =) fast har en del att fixa kvar hehe.. men man måste ha tålamod.. haha vilket jag har en del av :P

2008-01-21 @ 10:52:01

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0