Längesen

Ojsan vad kass man är på att skriva i bloggen.
Inte på nästan en vecka.. men har haft fullt upp så de e så det är! :P
Haft en hektisk helg,, round table.. massa gubbar å tanter som är uppe och super sig fulla.. stod i garderoben på kvällarna och pulsen åå dagarna! kul!! :)
Fick även lönen i fredags! Ojoj vad goa pengar!! ska ligga rut 170 timmar varje månad har jag bestämmt mig för.. goa timmar och go lön:)

Sen ledig nu måndag tisdag.. Blev åkande heeeeela dagen i backarna med Linn Fredrik och Andreas! Helt underbart var det igår! och så skoj vi hade! :) Dock mår inte mitt knä bra idag men det var de värt..
Fanta med vänner + flickvän är  här uppe nu! såå skoj att se honom igen! :)  Skall dra dit ikväll.. börjar ju inte försen 9 imon kväll :P soft..  sen är de långpannor så att det står härliga ttill.. lovley! :P

Filmkväll här inne på vårat rum igår me.. låg nog en 8 pers på vårat stooora rum! :P senare vaknade jag, med sandra i min säng! haha. sunes sommar vart de;)
popcorn i hela sängen!  haha..

Så nu skall nog jag och hanna ta oss en promenix ner till wärsan och luncha! sen nog färga om håret och ikväll träna lite! :)


Fanta  o hans tjej,      Fredrik o Linn,     Andreas fredrik och jag,                 Jag

Kommentarer
Postat av: jossan

man kan lugnt säga att det är dålig uppdatering här!!!

besviken är vad jag är jasse.... besviken!

2008-02-01 @ 18:34:30

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0