Hembesök i Kungälv.

Ja nu har man varit hemma i Kungälv sen i Söndags. Åkte ifrån Sälen och järpstigen 05.30 efter att ha pajjat bildörren som fastnade i en snövall då bilen började rulla. Lång och tråkig väg. Ganska jobbigt att köra trött i totalt mörker uppe på fjället. 25 mil me.. Huua! :P I grums hade vi första stoppet. Köpte godis och ramlösa! Sen vart de allsång tills vi var i Uddevalla typ. haha.. Andreas och Madde bak i bilen sov ´dock hela tiden ändå.. hehe.. :) sen var det mc donalds paus i uddevalla..  Gott! vidare till partille och sen majorna och släppa av madde och andreas. sen hem och överraska folk! :) först var det Ct som vi överraska.. Inga visste ju att vi skulle komma! haha.. Vi gick in på hennes jobb. hon blev mycket förvånad! Kul att se;) sen när jag vart hemma en stund så pkte jag ut till Nettan. Knackade på och när hon fattade att det var jag började hon typ skrika och säga vad gör du här du var ju i sälen sa du ju! Hade pratat med henne på msn 10 min innan och sagt att jag var i sälen.. ;)  sen hem en snabbis.. Mina småpojkar var hemma! Guu va kul att se dom igen! Saknat dom massvis! Efter det var det match i idrottshallen. herrarna mötte heim. hatmatch typ.  gick till sofie och jossan å dom som satt! OOj vilka miner! Haha,  först ser dom en och hejjar, sen fattar dom och änna heeeeej. va gör du här! hahaha-- Dom minerna när dom inser att det var jag va helt sjuka!!! Haha!! Hem till KArro efteråt.. inte setts på flera timmar då..;) där va Sultan och Jannie.. Skoj att träffa dom med!!
Hem och sova och upp till en ny dag. Tandläkaren. hämtade elliot och anton på dagis och skolan. Sen till mölnlycke och laga min tand som tappade en flisa häromdagen..  hem och leka lite med killarna och käka.. sen var det att åka och överraska kajsa.. Hon blev lika förvånad hon! haha.. så kuuul...
Men har verklkigen vart sjukt skoj att träffa alla kära vännerna igen!!! man har saknat dom!!! verkligen! nu kommer jag inte träffa kajsa förssen i juli.. buhhuu...
sen vart det hem och sova igen efter massa prat!!

Nu idag har jag och karro vart och shoppat i staden! En himla massa hittade vi!! hur kul som helst!!
Jag hittade, ett par jeans, 2 t-shirts, en tröja 2 sjalar, 3 par troser, strumpor, 2 par örhängen en puncho, hårnålar, mascara och ögonskugga!! :P
Inte varje dag man hittar så mycket! men å andra sidan har vi shoppat för 4 månader frammåt. så de är inte mycke då:P



Så imon då... Vakna.. Packa med det man skall ha med sig upp igen.. Massa filmer mer nu! :P Disney!!
Fast innan det skall vi käka på bettans salladsbar :D såå gottt...
Sen bär det hem till Sälen igen!! Hanna och Jossan ringde förut.. dom saknade oss.. ;) hihi.. saknar dom med!!
Men imon så!! :)
50 mil i en liten bil!

Kommentarer
Postat av: Jannie

mycket fint du :) jätte kul att träffa dig igen going!!

2008-01-23 @ 14:38:02
Postat av: tjockis

haha, det var underbart att se dig igen! tråkigt att vi inte sågs nått mer, jag får väl ta på mig det :S hoppas du njuter där uppe för i kungälv är allt grått och trist nämnligen :P

2008-01-24 @ 11:39:43
Postat av: den bäste!

asså du e hemma o spanar i kungälv?

Postat av: Jesper

Jaa det gör vi. HC på söndagkväll är det tänkt iaf. Ska du dit? Vi ska bo på Snötorget förresten.

2008-01-26 @ 00:52:16
URL: http://jippa.blogg.se
Postat av: Jesper

Skönt och höra. Då ses vi imorgon kväll då =)

2008-01-26 @ 09:38:46
URL: http://jippa.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0