Fredag kväll, Takida och Fruktsallad

För mycket fritid kanske?? Blivit väldigt mycke bloggande nu ¨på senaste!! haha.. Inte lätt när man inte har något annat att göra..
Just nu sitter jag helt ensam 3 km mitt ut i skogen i Sälen. Tandådalen. Järpstigen. Inte en kotte i personalboenerna 10 a,b och c är hemma. Förutom jag och ev Husmusarna på undervåningen..
Precis varit och hämtat sara och jocke på lammet och grisen i lindvallen.  Sen körde jag dom vidare till Wärsan, där resten av packet är också.! Och när jag kom hem så mötte jag Daniella. Ja då skulle hon med dit..
men jag klagar inte!! Sitter här hemma och äter görago fruktsallad med jordgubbsglass och lyssnar på Takida!
Skulle kopiera in en mp3 skiva med massa takida men fattade inte.. så får vänta tills imon då nån av data snillerna är hemma! haha.

Ska fortätta kolla på råttatuie eller hur den nu stavas! så sööt film!! :)

Och inte fick man ngt sällskap av dig inte.. :( erbjöd miig till och med att hämta och köra men icke..
hehe förstår ifs med dessa "stooora" 80 sängar!


Imon skall jag och karro beställa kläder från hm!! ^^,

MERA KOMMENTARER!!!

Curly sue med Takida nu! Så fiin♥

image207






Lite bilder såhär på kvällskvisten med! :)

Kommentarer
Postat av: tjockis

åååh bilder det är ju kanon! match imon för oss.. ringer dig imon efter den, så hoppas verkligen du svarar! :) fetis+tjockis

2008-01-12 @ 22:55:04
Postat av: BestFriend

Jag saknar dig så mycket. Livet hade arit så enkelt om du varit närmre mig eller iallafall funnit i göteborg så jag kunde kört vilken minut som helst. Trodde inte jag skulle känna såhär men det är tufft faktiskt. Och ditt sms värmde mig. Fick det vid det rätta tillfället ;) Du är guld värd min vän.

2008-01-13 @ 16:33:10
URL: http://steffigalbe.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0