Amatörernas Afton , Nyårsafton

Ja nu är det försa dagen på det nya året!! Vart lite trött idag!
Jobbade långpanna igår. 8.30-04.30. Godag yxskaft vad jag va trött när vi ksulle städa toaletterna!! Usch och fy!!!
Men efter 45 minuter vart det fint och vi var klara för att gå hem! Finaly!
massa idioter som är ute! Garderoben på kvällen för min del! men det vart skoj ändå.. Tills alla 500 fulla personer ville ha sina jackor samtidigt. Med borttappade lappar,  blodiga händer och allt jobbigt.. Dom har tappat sin nummerbricka och säger, det är en svart Jacka. Nähää är den.. då vet vi ju precis vilken det är, finns ju bara 300 svarta jackor. idioter! Röt till några gånger på alla jobbiga, tyst vart det och dom skärpte sig en stund.. ;)
Fick hoppa in på min lediga dag i söndags! Va ju sådär skoj men det gick bra! PULSEN POWER!!!! 
Nu är det minst 8 dagars arbete på g.. schema finns inte än.. men hoppas jag får vara ledig iaf 1 dag.. Kommer ju en upp! ;) Men om jag inte är det så skulle vi på pulsen fixa så att jag kunde få vara ledig lite v 2! :)
hehe.


Pratade med kajsa igår me.. Hon var hemma hos sofie med sandra och jossan! Då saknar man dom!  Men hoppas ni hade kul iaf! :)

Sen finns det ju personer som bara bevisar gång på gång hur dum man är! Idiot!
Men du! stå på dig! hon är inte värd det!!!


Ct och Miqa är här uppe nu! grymt skoj att CT Jocke och Joel skall komma upp och jobba under sportlovsveckorna! Jäklar va skoj!!! :D


Nyårsafton kallas inte Amatörernas Afton för inte!
Haha Idioter är de flesta!!

Imon är det Fjällis i Hope! ;)

Kommentarer
Postat av: SMS-mannen

tycker det är konstigt att det inte står något om mina sms,samtal eller närvaro i sälen? jag e ju ändå sälens längsta snowboardåkare:P
hörs! puss o kram

2008-01-01 @ 22:43:33
URL: http://nystrom.blogg.se
Postat av: Nettan

Tjena tjena! Verkar som du har fullt upp i snöland... =) Själv är man rastlösare än någonsin! Men ska inte klaga, lov är helt klart värt... =) Har du tid nån dag, så e de bara å ringa.. Jag ligger bara hemma ändå på dagarna!
Ha de så bra, pussokram

2008-01-02 @ 16:03:48
Postat av: tjockis

fetis, det verkar ha vart en kul nyår :) men fan att jag inte kunde komma upp ändå det hade vart ball.. men du, kolla med vecka 11 om att komma lite till mig i trysil jag ska kolla med skolan och så när jag kan komma och lite med handbollen.. det hade vart ball ju, saknar dig och behövde fan ditt samtal i måndags. :) puss

2008-01-02 @ 20:29:36
Postat av: Steffi

Då kanske du kan para ihopa oss nu när jag är singel :P Haha

2008-01-03 @ 21:08:57

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0