"alla som inte dansar är våldtäckts män"

God afton alla läsare!

Sitter i min "stora" 80 säng och lyssnar på "alla som inte dansar är våldtäckts män".. Lätt sälen låten! :P 
vet egentligen inte vad jag skall skriva om! Det är som vanligt! Superbra! :) Snöat konstant i 3 dagar nu..  Kommer en del! Kallt ute dock! Säger jag som traskar runt i gympadojor!
Var på Sats i Lindvallen igår och gymmade! Haha.. Tjena träningsvärk! Magen framförallt! men de är gött. nu skall vi börja! Oooja!

Vi har en Psykopat i stugan. Leo, Diskaren från Italien. Helt jävla dum i huvet!
igår på wärsan va han arg. och sa till Jossan att han kände för att slå nån. och idag hade han sagt till Johanna att han tyckte om alla i vår stuga utan mig och karro, för att vi inte plockar undan efter oss, men det gär inga andra heller och det säger de me!  så man vet aldrig vad som kommer hända. men vi hoppas att han får sparken eller sticker nåndag!  Han klagar på att det är ett skitjobb han har, Men har man sökt som diskare och tackat ja till det får man skylla sig själv. då ingår även toaletterna.. men de fattar ju inte han.

Skoj att vara hemma och känna sig iaktagen så fort han är där. Glor på oss när vi sitter och äter, när vi bara finns ute i köket stirrar han. LIgger han på rummet och hör mig och karro ute i köket. kommer han ut direkt och sätter sig och kollar vad vi  gör.. Usch..  Känns obehagligt att vara hemma när det bara är han som är hemma...



Får sovmorgon imon! :) Så det blir kanske Hc ikväll! men än är klockan lite så man vet aldrig vad som kommer hända! hehe..
dum som man är har man börjat oroa sig för vad man skall göra då man kommer hem... tror inte jag är sugen på Universeum, där jag visserligen har jobb, men är trött på.. vart jag skall bo, börja kolla på lägenhet och så!
Här har man ju värsta grymma jobbet! :)

Nu kom Caroline över:) så ska sluta blogga!
Tjoflöjt!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy vilken låt de e:P
hur går de me TC då?

2008-01-06 @ 15:06:20
Postat av: Lillan

du får gärna uppdatera lite oftare:)

2008-01-07 @ 18:12:06
Postat av: Jasmine

och vem är lillan?? :P

2008-01-07 @ 18:19:26
URL: http://jasminejohansson.blogg.se
Postat av: Anonym

jag satt bara o kolla igenom lite bloggar o så kom jag in på dig o läste att du är o jobbar i tandådalen o blev sååå svartsjuk. vill me vara där.. så är intresserad av att följa dig under din resa där:D

2008-01-07 @ 18:46:50

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0