Uppdatering

En liten uppdatering kommer nu.
Vet dock inte alls vad jag skall skriva om! :P men men..

Alla hjärtans dag försvann fort! Jobbade hela dagen så slapp känna sig deprimerad! :P haha..
En himla massa långpannor. Det är kul!! Kommer även jobba ev 2 kvällar i veckan i kallskänken! :) Göör kuul!

Vet inte alls vad jag skall skriva!

Hc igår igen! Haha.. Hc är inge bra ställe! alltid för mycke dricka! :P  men oj vad kul man har!
Har åkt SKIDOR igår! Nya stig helmer! Haha. men oj vad kul det var! skall åka skidor imon med tror jag! ledig:) de e  nice!


Killar är bara skit iaf!!  Det har vi tjejer konstaterat!! har en tendens till att bara sluta höra av sig :/
men nån skall det väl finnas för en annan me! hehe..
Ögongodis iaf! :P




Kommentarer
Postat av: tjockis

och snart kommer jag upp med, lite liv i din vardag ju :)

2008-02-19 @ 18:09:49
Postat av: Kaajj

är det killarna på bilden som är ditt ögongodis...? :P nää va elak jag är! :) haha. skönt att du har det bra! snart sticker jag... :)

2008-02-20 @ 10:50:04
Postat av: Jasmine

Ja Kajsa, Killen till vänster är ögongodiset! :P Haha....

Ja du gör ju det! Ännu längre bort än vad jag gjorde! :(

2008-02-21 @ 22:19:19
URL: http://jasminejohansson.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0