Sportlovs veckor!

Uppdateringen av mig är kass. Sjukt kass! Haha! Men livet här är så sjukt grymt så man har inte tid att sitta med datorn och så som när man är I Kungälv. Och det är skönt!

Så vad händer här uppe. Ja en himlans massa jobb. Träning då och då. Och ytterst sällan brädåkning.
Jobbet rullar på kanon! Pulsen är ju som det är just nu. Trött på människor i övrigt. Men det är bara att bita ihop!
har börjat jobba lite i kvällsservisen nu på Wärdshuset! Dom verkar nöjda med mig och det är sjukt skoj att servera!  :) Brassero mest. Dock ingen a la carte servering än men dte kommer nog! :)
Och imorgon gör jag min premiär i Kallköket på Wärdshuset! Ser ritkigt fram emot det! :)
Garderoben är man ju typ expert på med! Haha.! Ja det känns verkligen som att man utvecklas.
Tränade med Linn på sats i söndags. Och fy faan vilken träningsverk jag har! Längesen det var så illa! haha..

Och i söndags stannade Anton Elliot Louise och Janne i sälen på hemvägen från Idre! Åt lunch och prata och så! Guud vad jag saknade mina pojkar! Världens bästa killar!
På kvällen vart det Hc. Förfest på Järpen. Förferre med Mig Karro Ct Jocke Nisse Fredrik Linn Caroline Johanna Frida Cillan Och så kom även Micke och Andreas! :) skoj skoj!

Fredrik och Jocke har ju tagit hem ett Air Hockey Spel som tar upp heela köket typ! Men skoj är det att spela! Haha.
Vann mot Fredrik 2 gånger! Hihi.. ;)

Brädåkning var längesen. Tråkigt men på Söndag är det SKID åkning som gäller. skall låna Linns och testa! :P hehe.
igår hade vi inget att göra så gick och frågade Bror i Panorama Express (sittliften vid wärdshuset) om vi fick åka med! Så vi köade i skor och åkte upp och ner  i Sittliften! Haha vad skoj vi hade det!! Sen efter det vart det After ski! Sheat va trötter jag var! Åkte till Ubbes. Karro köpte kebabtalrik och där mötte vi Andreas och Micke. Bjöd hem dom på film:) Sällskapsresan. Haha så Kung!!!

Idag har det varit jobb. Pulsen. Martin är sjukt skoj! Grymma filmer! haha.. Komemr ev att läggas upp på Facebook! när jag fattat hur man gör! :P
Efter jobbet åkte jag till Högis, Beställde (trummvirvel) Löshår! :D Äntligen säger jag! Lång hår igen i nästa vecka kan jag tänka mig. Sen vidare till Lindvallen och hämtade Linn. Till Hc. hämta min tröja som åkte ur jackan i Söndags. Sen hem! :) Kolla film och myste. hemtade karro på Jobbet och nu sitter man här! Väntar på ett Telefonsamtal!! ;)

Korsbands operationer är inget skoj iaf! Eller vad säger Du grabben;) tycker synd om dig nu ikväll! :P



Och på Torsdag är det alla fucking hjärtans dag !!! Avskyr den dagen! Mn blir bara deprimerad när denkommer och alla är kära och blir uppvaktade jag! Vad fan har jag blivit någongång lixom!? :P Haha.. Hate it!
Men micke vakt har ju lovat mig något på alla hjärtans dag! haha. Som om säger jag då! :P


Massvis med långpannor! Långpanna, imon torsdag fredag lördag! Mellan 12-16 timmar! Niice!! :D gör skoj!!
Jag förstår varför jag är här!
Hem har jag ju ev  inte längre!! Hemlös i juni om det blir så! :P Hmm..

Nu skall det sovas! Måste ladda inför resten av veckan!

Ha det Gött bra nu gott folk!!
Saknar er där hemma! Saknar ni Mig??? :P






Det är inte alla som jobbar med , En Mytoman, en Psykopat och måste serva massa idioter till Danskar! Flödeskum! Ucsh!!!
But i just Löööööv Säleeeen!



Kommentarer
Postat av: tjockis

åååh jag har goda nyheter :) eller inte det beror på om du kan eller inte! haha, ringer dig om exakt fem minuter! och ohja så jag saknar dig fetis

2008-02-13 @ 18:19:56
Postat av: Steffi

Nej gud vad vi inte saknar dig. Så skönt utan dig :P

2008-02-15 @ 23:01:20
URL: http://steffigalbe.blogg.se
Postat av: Steffi

Kan man förvänta sig något brev i lådan denna vecka eller? :)

2008-02-18 @ 12:20:07
URL: http://steffigalbe.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0