Hc

Ja det blev Hc iaf! Ovanligt va!? :P
Vad är en söndag utan Hc!? haha....
Förjäkla rolig förfest! Djurlekar där alla bara satt och skrek av skratt! haha..

Vart inge folk när vi kom typ. Skönt!! sen vart det massa dans på schlager golvet like always! Haha..

Slapp sova ensam inatt!! ;) hehe.. Alltid på min Vakt som sandra säger! :P Haha...

Chill dag med frida, pizza på mezzo, shopping på stadium, Gratis glass i hundfjället samtidigt som man sitter i strplande solsken i backen i en brassestol!!
Väl hemma igen går jag och frida ut och sätter oss i solen i snön! Lovley:)

Leka lite med Sune,
Fredrik - "sune vill inte stå stilla" Kör runt i rondellen medans jag hämtar min telefon jag tappade i snön,
fredrik - "sune vill inte vara tyst" Tutar på allt och alla medans vi åker emellan Hundfjället och tandådalen.
Fredrik - " Sune vill inte stå i solen, Sune vill inte bli solbränd" Parkerar sune i skuggan bakom brödborden,

Ja denna Fredrik! Alltid så rolig!! grym kille!! :)


Haft storstädning i huset idag! Så nu är det fint.. :):)
Sova nu.. Sen är det en låång arbetsvecka med massa dryga stockhomare! blää :p

image241

Kommentarer
Postat av: Steffi

Sa ju att outfiten gör saken =) Skit vad snygg du är. Jag har bra smak :)

2008-02-26 @ 11:52:53
URL: http://steffigalbe.blogg.se
Postat av: tjockis

aaah hc på söndagar alltså :) men jag ringer dig, så du kan kolla om du verkligen kan v. 11 så jag vet om jag ska komma med upp till trysil!

2008-02-27 @ 11:37:44
Postat av: Jasmine

ooojaa! alltid hc på söndagar!! då all presonal är ute:P
jepp men dte vet jag inte försen i slutet av v.10.. shemarna är inte de snabbaste på att komma upp! :P

2008-02-27 @ 20:39:33
URL: http://jasminejohansson.blogg.se
Postat av: Anonym

Heej jasse! vad gott det ser ut med massa sno.. just nu har vi regn tyvarr, jatte trakigt! Tack for smset pa min dag! Uppskattas! Hoppas att allt ar bra med dig, tanker mycket pa er!
Massa kramar jannie

2008-02-28 @ 09:07:09

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0