Uppdatering!

Nu är klockan kvällen men jag är inte trött alls!
Började jobba halv 9 imorse. blev barista utbildning med på eftermiddagen! Sjukt kul! Något man skulle satsa på kanske!? Lärt oss massa om bönorna och hur man brygger bäst espresso m.m. Så pulse skall ha grymma Espresso, latte och sånt nu.. Inte använda den automatiska utan skumma mjölken själva! :)
Fredrik sa även att vi håller på att få en ny matta i restaurangen på Pulsen! Härligt!!

Nu på kvällen har vi mest myst allihopa! Erik och Fredrik stack till Harrys..
Ekman och Jocke sitter nere och jocke hålle rpå att klippa in Ekman på Kalles Tuben! HAHA. så bra detkommer bli!

Känner att jag inte är så haj på att skriva på datorn längre. Blir mest fel hela tiden! Vad är detta lixom!?
Har en som är ännu mer data nörd än mig! Erik! Sitter vid datorn varje gång man kommer hem! :P

Fått High school musical 3 idag av Lindalen! Weeehoo!! Älskar den! den du martin! :)

Blir nog att åka bräda imon.. :) trevlich.  Haft runt -15 grader hela dagen idag!  Friskt och så! :)
 
2 bilder från söndagen! :P
Tog ju med mig kameran till HC men batteriet låg hemma!
BRA JASSAN!

Kommentarer
Postat av: lisa

höhö du verkar ha sköj!

2008-12-10 @ 11:18:44
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: Anonym

weiii lilla frida juh:D

2008-12-10 @ 18:42:30
Postat av: kungen

du är ju lite annorlunda. lixom hur tänker man när man glömmer batteriet snille;)

2008-12-17 @ 14:45:33

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0