Torsdag



Blev fjällis igår iaf! kl 10 bestämmde vi oss. jag gjorde mig klar på typ 15 min! Inte illa! Så jag och pojkarna åkte härifrån till Gatta och drack lite snabbt några drinkar och shots. kom lite brudar därifrån med så vi var 4 av varje! :)
Fjällis var kul faktist! Alla fick reflexer när vi gick ut! :P as bra!

idag då. Sov till typ 12. shit vad trött jag var!  gjorde inte så mycket hemma åkte senare till Wärdshuset och käkade. Rotmos! mums! hehe.. Mattsan kom med så vi åkte och kollade på Pulsen! oj vad fint det blir där! Kul det skall bli att jobba nu när det görs iordning lite! Så på Onsdag eller torsdag blir det för mig att åka dit och fixa och dona lite. sen på Torsdag eftermiddag eller fredag tar jag med mig resten av packet och börjar göra iordning! :)
Måste göra beställningar och sånt  med. Så vi kan börja tillaga grejer på Lördag för sen är det ju 22 December och Östra Tandådalen slår upp Dörrarna!  Och så nästa fredag kommer Caroline upp igen! weee..

Har en himla massa läsare nu iaf! kul det! :D

JObb imon me. hela helgen! :)

Kommentarer
Postat av: Steffi

JA :)

2008-12-11 @ 23:11:57
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0