Snart Nyår!

Herre vad tiden går fort!
 På onsdag är det nyårsafton! och det innebär en dag närmare ledighet. vet dock onte när jag är ledig:S Suuurt som bara den. Ät änna trött! :P

Jobbat idag, bra jobb dag. sålde för 50 000. så helt okej.
långa dagar..
blev lite fjällis igår. var trevligt faktist!! Turturduvorna är ju bara för gulliga! :)

Julafton har ju me varit.. Julbord med alla på wärsan! mysigt och trevligt.. Dock brast det för mig ett tag. men det gick över! Vilka underbara människor man lever med här uppe! och dom där hemma med e klart!

Fick en julklapp iaf. Av jonas och Wärdshuset.....
ALLA anställda fick varsin IPOD SHUFFLE!! Den ni.. Vad fick ni av era chefer? ;) Haha..
Dock var det en grön i mitt paket! :P Men den är fin med! :D hehe..

Nu blir det lite film Fija! :)

Det var detta för nu. KUL VA???????

Kommentarer
Postat av: Lisa

Öh.. vi fick en stavmixer.. haha.-

2008-12-29 @ 22:01:21
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: jannie

vi fick choklad och vindruvor, det du ;) haha! harregud vad grymt jasse, ingen dålig julklapp!



Massa kramar till dig!!

2008-12-29 @ 23:38:16
Postat av: Steffi

Jag saknar dig :)

2009-01-04 @ 22:52:01
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0