Saknar ni?

Ja nu har man lite tid för att uppdatera sig lite till alla käära läsare! :P
Saknar ni att läsa om mig och mitt liv?? :)

Jaha ja.. igår var det Tisdag. Vad gjorde jag. hmm. Ledig dag. Den blev sådär ledig. 11.00 skulle jag träffa Fredrik Jocke Skåning, och Robin. Gick igenom beställningarna och hurvida vi skall beställa grönsaker, Pannkakor, och fredrik och jocke tacofärs.  Kommer beställa ett ton grönsaker varje vecka nu. En hel del. :P Sen en pall med plättar. Massa plättar är det kan jag lova!

Sen åkte jag och fredrik vidare till Pulsen och Bistro 303 i Lindvallen. Stannade en sväng på Stadium och Telia i Lindvallen samtidigt. Sen så var vi ansvariga inbjudna på nån grej för Carlsberg. Satt och kollade och lyssnade på en film och föreläsning om Carlsberg och alla deras märken dom har. Så mycket mer än vad man trodde. Fick provsmaka öl och jag fick min livs första "goodiebag". Som bestod av 4 st olika Öl, den nya Xide Winter, en Ölöppnare, nyckelband och reflex. En penna med! :P hehe.

På kvällen blev det Harrys och bara åt gott, drack vin och sen hem och sova.
Jag och Kalle kollade på a cinderella story! båda somna ganska fort men ändå! haha..

Idag då, min andra lediga dag. Hmm. lediga... Har varit och städat på Pulsen idag. Fick hjälp av Kalle med skönt dte då gick det lite fortare.
Skulle tvätta underkläder och så på pulsen. Efter första tvätten känner jag hur det lultar mögel. då är det tvättmaskinen som varit stängd under sommaren så den hade möglat. Så 3 gånger har jag tvättat dom idag. men nu luktar dom inte mer! :p

Idag har alla nya haft introdagar. Var och käkade på Wärdshuset nu på kvällen. drack vin och hade trevligt.
Sen skulle vi ansvariga presentera oss, vilka vi var, vart vi skulle jobba, hur många säsonger och så.
Så när det är kalles tur säger han " hej jag heter Kalle, Skall jobba som Jasses Bitch på Pulsen!" HAHA! klockren!!!

men nu är det snart sängen. Mycket imorgon. Beställningar, Ställa iordning på Pulsen och besök av m&h och få godknnt för att öppna.
Ja men nu var det detta för nu!
Hejj och Hopp!! :)


Det står 1-1 mellan mig och Erik nu. 
(egentligen 2-1, Jag och frida låste upp dörren till badrummet och kastade en kondom med vatten på honom när han duscha! HAHA! Kul! :P )

Kommentarer
Postat av: kungen

Du är en ond flicka. jävulsk ond.

2008-12-19 @ 08:55:46
Postat av: Jasmine

I know you love me! :D

2008-12-19 @ 19:32:52
URL: http://jasminejohansson.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0