Måndag, men känns som Söndag.

Sitter här hemma nu i min Säng. Varit inne hos Frida och Kalle och spelat lite spel med några från Gatta.
jobbat idag med. Var lite jobbigare att jobba idag.. Lite sleten efter gårdagen!  :P
Vilken kul förfest. Pyramiden *3.. Pj vart för Full,  Frida spydde under taxifärden. Erik sov på Gatta. Hehe ja det var kul.
Hc hade öppnat Schlagerbaren igår! Faaaan va grymt! Fivk till och med upp ERik att Bugga! den är otippad! :P

Jobbat hela helgen med. Imorgon jobbar man på morgonen. skall på Baristakurs sen så jag slipper stänga. Sweet.
Vart så sjukt sugen på Godis på jobbet idag. Så bestämmde mig för att köpa det nu när jag skulle åka hem. KOmmer på när jag går utanför dörren på jobbet att jag ínte har några pengar med mig. 14 kronor bara.  fick köpa mig knäckebröd för dom vart slut med. Men med personalrabatten så blev det 11! haha kanon! :P

Lindalenfredrik har HSM 3 på telefonen. Skulle ev lägga över den på min data så jag kan kolla på den! :D

Vill åka snowboard igen nu snart. På torsdag skulle jag och Nina åka sa vi igår. Hmm. mycket vi sa och gjorde igår! haha.
Kanske skall träna handboll på Torsdag! :p Morran hade vart och kollat på Sälens handbollsklubb som spelat match i Byn, och nackatlite med tränarn. Tydligen inga storspelare men det kan ju vara sjukt kul att bara latcha lite :P  Så skall fundera på de! :D Haha..


Så är det j Måndag. Känns som söndag. I ochmed att man var ute igår, brukar ju alltid vara lördagar hemma så! :P Men nu är det måndag. Högis kickoffen på Söndg! Nice! Bättre tajming då kaske!?;)

Neee nu blir det inge mer ifrån mig!

Kommentarer uppskarttas! :D

Kommentarer
Postat av: Nyström

asså man blir sjukt avundsjuk på dig! låter sjukt gött att slänga sig nerför backen!!!

grym blogg för övrigt!

2008-12-08 @ 21:17:58
URL: http://nystrom.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0