Måndag idag igen

Tycker det är måndag lite väl ofta nu va! Haha.. 3 måndagar har jag varit här 3 måndagar har jag jobbat! Kanonkul! NOOOT! Vill ju vara ledig på en måndag så man kan sova ut! :P

Idag började jag kl 7 iaf. Högiskickoffen igår. Var kul! Älskar pianoot!
och när vi stod och gjorde oss iordning så öppnas ytterdörren och en välkänd röst hörs, Cillan och Emil! Jäklar vad kul att dom kom förbi! Inte träffat dom sen slutet av förra säsongen. Massa nya har kommit med. Bla Therese och Sofia som bor i rummet brevid. Goa tjejer så dom blir det kul med! :)  Sen alla på Gatta typ. Men vem hänger där när man har Järpen? :)

Dagen på jobbet idag var ju helt baj. Först så gick jag och sara fel med mackorna och bullarna. så fick ut å såringa runt i snön för att gå till rätt ställe.  sen pajja diskmaskinen så fick trycka igenom backarna och skit, läcker som fan och är allmänt dum i huvudet! Så efter låång  tid så är man hemma. Gick ner till Jockesrum och kolla lite tv. Så frågar erik om vi ska dra å köpa pizza. Myuuuums vad gott det var, samtidigt som mankollade Boston Tea Party! kul! Trött som en jäkla grek me. Duschen nu och sova kanske!?  :P

Imon blir det ngn grej med Carlsberg. Blir la en himla massa öl men vette fan om jag pallar!  :P
Skall åka bräda på dagen imon med. Hoppas på fint väder men just nu är det la en -13 grader och stjärnklart så det blir nog bra! :)

Ola på HC på Torsdag med. Jag och Martin skall åka dit! Kul kul! :D blir nog tervlgt tror jag! :)

Lite uppdatering från mig! / Jasmine, jasse, Jassan, Jarre Jafar (?) [Eriks påhitt]
Kärt barn har många namn!! :P

Kommentarer
Postat av: jannie

Pussa och hälsa Ola från mig!!!! ;)

2008-12-15 @ 20:39:36
Postat av: jannie

Pussa och hälsa Ola från mig!!! ;)

2008-12-15 @ 20:40:52

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0