Julafton

Ja det är väl en dag man skall umgås med hela sina familjer och liknande..
Fast jag skulle ju inte gjort det ändå jag får ju trotts allt fira julafton i snön. vilket alla där hemma inte får.
Men just idag är jag fruktansvärt glad att jag inte firar, eller skall man skriva "firar" jul hemma.
Stämningen lär inte vara speciellt rolig.

Fy faaaaaan. Jag kan bara inte fatta det! Varför??
Det är helt ofattbart.
Det har kommit massvis av tårar. Och mer kommer det bli..
Jag vill inte tro det. Det blev inte att vakna upp idag och att man insåg att det bara var en mardröm. Det är sant.

Men en sak som gör mig glad. Det är att han mår bra nu och slipper må dåligt här på jorden.
Pratade med moster förut. Hon sa att han visste att jag brydde mig om honom. Det är skönt att veta..


Har varit ute och åkt snowboard idag. Blev bara 2 åk, trodde backarna stängde 14.00 men de stängde 13.00. men det kallas kvalitetsåk! Julfrukost med Frida med. Mysigt! :)
Duscha och plocka iordning här hemma. Låna Fredriks säng och kolla tv! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

God jul på dig! Rulla dig lite i snön åt mig. Det snöade lite här förut men det var inte riktigt en så kallad vit jul så.. :/ Skickar en hög med kramar också, verkar behövas!

2008-12-24 @ 21:48:00
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: Jeffe

Hej gumman! Hoppas du mår bra :) Tänkte bara säga att jag har nytt nr. 070-0509272. Puss på dig! /Jeffe

2008-12-29 @ 19:56:26
URL: http://jennipherjacobsson.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0