God morgon!

God morgon!

Nu sitter man på rummet med fredrik.. Vi skall snart gå ut och åka snowboard. Erik och Frida skall med också! :)
igår gjorde man första åket i backarna med den nya brädan, nya termobyxorna, och nya jackan! Damn i like it! Helt underbart!  Idag öppnar även hundfjället så blir att åka lite där idag med! :) Snöar ju hela tiden så vi har mycket snö nu! :D

Hc i söndags var heelt superkul! Dock var inte shlagerbaren öppen men vi hade kul ändå! :D
Blev en promenad till jobbet på Måndagen me. riktigt härligt.

Va mysigt vi har det i stugan ändå.. Sitter och spelar kort, snackar och bara är! :)
Ct är uppe nu i några dagar åker dock hem imorgon igen men hon kommer upp snart igen!
Nej nu blir det lite frulle och sen ´backarna igen'! :D


Har fått min lägnhet uthyrd med! så jävla skönt!!!!!!!!! så nu blir man lite rikare iaf! :D

Kommentarer
Postat av: Steffi

du jag ska bara säga dig en sak. Att om Ola är där och inte du så vill jag inte ha dig som min vän längre. Ska du verkligen riskera de :P

2008-12-04 @ 17:22:50
URL: http://steffigalbe.blogg.se/
Postat av: Steffi

Amen skäms, Jag skulle kunna säga upp mig för Olas skull :P Haha

2008-12-04 @ 20:33:01
URL: http://steffigalbe.blogg.se/
Postat av: Steffi

Jo det förstår jag, Men med mitt jobb så skulle jag kunna byta det mot vad som :P

2008-12-04 @ 23:42:02
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0