What a feeling!! (?)

Kom precis hem ifrån Allum... Var inte sugen på att shoppa eller titta i affärer idag över huvudtaget.
Fick köpt mig ett par chinos på Gina tricot iaf. lite osäker på om dom passar bra, så skall testa hemma.


Fick en konstig känsla i magen när jag satt i bilen på väg hem. Satt och täntke mycket på förr och så.
Så ser jag en lasbil svänga på motorvägen, och det är det företaget Peter kör för. ochSkadad som jag är så kollar jag in i lastbilen och ser att det är, Peter!!! Eller var iaf 99,9% säker på att det var han.
Så skickade faktist ett sms och frågade, det var han. Han hade kännt igen min bil me.
Äckligt att man kan få en sådan känsla innan det händer.
Så nu far tankarna tillbaka till Då. För Ett, Två, Tre och Fyra år sen. Shit vad länge.
Men nu är inte tankeverksamheten som då.

Pratade med Fredrik Ekman om detta för ett tag sen. Vi kände väldigt lika för detta. Och som han sa. Även om man inte är kär längre, så kommer personen i fråga alltid finnas där på ett eller annat sätt, Och han har väl rätt. . .

Usch! Skum dag! Klumpar i magen åter igen!
Konstig dag det varit ändå :S

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0