Back Home

Precis kommit hem ifrån Hamburgsund!
Kanon helg verkligen!
Kom upp fredagen, behövde inte jobba så åkte till torp med Marika emelie och johanna! mötte upp Marie och Jossan. Shoppade lite, käka donken och fick ett ROSA glas:D

Åkte tillbaka till Nolhôtten och dega lite. fixa sig inför kvällen och drack ute på uteserveringen! nice.
Åkte till fjällbacka och parta! svin kul! mycket alkohol så fulla blev vi!
När vi kom tillbaka så blev det bad i Sundret ifrån Patriks Båt! :)
Kallt men kul som bara den! :D Blev en dusch på natten sen slagga! haha. Upp och jobba ensam i köket på lördagen. Var inte människa när jag gick upp. Inte dåligt avundsjuk på Fredrik och Anton som låg kvar så sött och sov! :P
Gick sjukt bra iaf!
Kvällen blev Os och chill!
Söndagen jobbade jag och Anton Brunch, jag behövde dock bara jobba till 2 medans anton fick stänga!
hehe. Söndagkvällen bestod av TP och Öl! gotti! Senare även plump :D
Ekman och jocke åkte till Patrik och Lina och drack öl å sjöng singstar.
viv halv 2 ringer Ekman mig, fjäskar och frågar om jag kan hämta dom men hade ju druckit öl!
Tillbringade halva natten på grabbsens rum med Anton och kollar Os.! Nice som bara den!

Blev lite flipp när Ekman kom tillbaka! haha. dubbelmacka och kudd/mugg krig!
haha.! sen somna alla 3 fort som bara den!

Söndagen började kanon! Os. Sen kommer ekman upp med nybakade bullar och kall mjölk! Gott som bara den! Blev Os större dagen.
Åkte ut med båten igår och kollade när patrik och hans kompis åkte wakeboard! brr det var kallt!
Varken jag eller emily visste att Sälar var farliga! Alltid lär man sig något nytt. Kräftor och räkor på kvällen med! Med följd av TP! Gott och mysigt!
Så idag åkte jag hem, skulle åkt hem i söndags! :P hehe.

blir att umgås med HBS folket senare med! Niice:)

Lite bilder kommer också! :)






Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0