VeckoSummering

Jaha ja.
Vad skall man börja med att skriva!?

inte bloggat seriöst sen i Tisdags.
Då jag kom hem ifrån Hamburgsund. På kvällen då blev det Liseberg iaf! Var mycket trevligt iaf! :)
Vi åkte Balder, Kanonen och Jukebox! Haha. Jukebox var nästan roligast!
Karro och Emily i en bil. Och jag och Anton i en annan! Jisses vad man skrattade! :) Hehe det vart kul! Speciellt när en Viss Anton sitter och skriker under hela åkturen att han snart kissar ner sig! Hmm. Ja det var kul!

Onsdagen var man ledig med. Var inne i stan och klippte mig! Jättenöjd! Blev precis som jag tänkte i Huvudet! :)
Sen var det lite kalas hos Mamma.. Grabbarna var där! =) Mina Älsklingar!

Torsdagen var det jobb igen! Inge kul alls men måste! =/ Fredagen bestod av JObb med, sen hem till Grabbarna med mamma pappa och sandra, Grillade, körde need for speed på datorn!
Elliot säger " Jasse nu har du 2 poliser efter dig, får du 2 till kommer polishelikoptern och tar dig" Verkligen helt inne på vad som kommer hända! Min Grabb dedär! :)

Lördag och Söndag var lika kul de. Jobb och Jobb..
På lördags kvällen var det dock kräftskiva! Mycket trevligt var det! :) Synd att man var tvungen att dra sig vid 11!

Söndagens jobb var jag inte glad på. Kom iväg 7 fast jag slutade kl 6! Trodde inte jag skulle åka upp till Hamburgsund. Ringde Ekman vid 19:10, då var jag precis utanför lägenheten. KOnstaterade att jag skulle åka upp iaf!
Snabbt in, ducha sminka mig och ivåg 19:30. 20:25 kommer jag ut på uteserveringen! Då blev dom paffa att jag vart där så snabbt! Blev Skaldjur där! GOTT!! Liiite för mycket shots kanske med! .:P Hmmm...
Men alltid så kul att umgås med dom!
Måndagen mådde man som man förtjänade! Kolla en del OS. Sen ner, käka lite och återigen OS. Blev tacos med Fredrik.Anton och Jocke på kvällen!


Nu sitter man här. Varit och handlat så nu har man en massa mat! =) Hehe.
Men jäkla willys är ju värdelöst! Okej att det är billigare men det finns ju ingenting!?
Så fick åka till Maxi ändå och köpa Schampo och nagellacksremover.
För schampot lånade Anton igår, glömde såklart att lägga tillbaka det, precis samma som med duschcremen förra veckan! Så när man kom hem igår kväll och skulle duscja så märker jag att ja bara har balsam! :P
Precis då ringer Ekman och frågar om jag saknar något! Och i bakgrunden hör man anton sitter och skrattar! :P
Köpte även Hårfärg! Så nu sitter jag med färgcreme i håret! Brunett igen!!!!!!! I like it! :)

Så ringde marie, Blir att gå in 1 ½ timma tidigare imorgon! Jippie...... Men Tid är Pengar, och det är jag i behov utav! :S

Åka hem till Jossy och spana in hennes lilla Vovve! :D Nallebjörnen ju!

Nu skall jag skölja ur håret!


Kommentarer
Postat av: kungen

Money makes the world go round. ahhahaha

2008-08-21 @ 14:41:44

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0