Regn, grått, trist.

Det är vädret ute nu. Känns lite höst feeling av det. Speciellt nu när man varit så bortskämd med det fina vädret i ungefär 3 veckor. Det är då man skall sitta inne, med en bra film, dvd box och käka glass! Precis det har jag gjort, Tagit en liten paus. Höll på att somna. Kollar på One Tree Hill, 3 säsongen. så bra!!



Man skulle kunna vrida tillbaka tiden. Innan allt blev jobbigt. det har varit faktist, 2 jobbiga veckor nu. Mycket som hänt, lögner m.m. Vet en sak, blir det inte förändring snart så kommer det inte att sluta lyckligt... Speciellt inte med någon som blir ännu mer bitter. Men det fattar inte personen i fråga. Se problemet nu. Snart är det försent. Vet också att det är 2 till som tänker samma också.



Något jag ser fram emot är Usa resan med Pappa. New jersey skall vi bo, även besöka New York City! skall bli ball! Blir dock inget Californien. Jennifer kommer ju hem istället! =) Hade velat se det men det får bli en annan resa!



Jag vill ha någon speciell. Någon som betyder något extra. Som jag också betyder något för. många gånger känner man sig riktigt obetydlig.
Men som Du sa. "det förtjänar du och det är du värd" Jag hoppas verkligen Du har rätt.
För nu är jag trött på det här!
Finns lite andra saker jag skulle vilja skriva av mig om. Men gör det inte. Blir bäst så!

Nu skall jag fortsätta med One Tree Hill! =)



Kommentarer
Postat av: Jannie

ååh vad gott det lät med glass, soffa och one tree hill! jag bjuder gärna in mig själv imon jasse! Så laddar vi för party ;)

2008-08-04 @ 22:19:51
Postat av: Jasmine

Du får gärna bjuda in dig :D men imon skall jag ju på Kalas! ;) men vi kan köra ett marathon med lite glass och en go soffa och säsong 5 av one tree hill;)

2008-08-05 @ 10:18:01
URL: http://jasminejohansson.blogg.se/
Postat av: Jannie

vadå?? har du säsong 5????

2008-08-05 @ 10:47:52
Postat av: Jasmine

hha nej! när den kommer ut :D

2008-08-05 @ 11:23:29
URL: http://jasminejohansson.blogg.se/
Postat av: Jannie

jaha :D jaa självklart! laddad för party ikväll nu då? rings sen!!

2008-08-05 @ 14:26:22
Postat av: kungen

Gumman du vet att du är det,........... kan man hjälpa till med något... hör av dig.



Kärlek

2008-08-06 @ 12:21:30

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0