Räkmacka och One Tree Hill

Ny duschad efter jobbet nu!!
Skall mysa ner mig i soffan och kolla på One tree hill!!
Helt fast i det är jag!
Snodde faktist med mig en räkmacka ifrån jobbet som jag tänkte mumsa lite på! :)
Imorgon är sista stängingspasset denna veckan! Öppning Lördag och Söndag!
Frukost dejt med eva halv 7 på söndag! :)

Och på Måndag skall jag träffa MARTIN!!! Skall bli såå kul! :)
Och på Tisdag skall jag ev träffa Jennifer ! också göör kul! :)

Måste fixa klart Fotoalbumet ifrån sälen nu snart med!
Hmm.. Inte kul med bara 3 sidor typ! Haha..

Fastnade med Ikea Katalogen me.. Ingen bra katalog inte. HAde man haft 100000000000 så hade jag köpt allt jag ville ha! :D

Köpte sånna självhäftande blommor man sätter på tapeten. fick upp dom häromdagen! Blir sjukt fint!
Kansk kommer en bild någondag! :)
Nej nu är det dags för OTH och Räkmackan!
Tjaoo!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0