Onsdag 6 Augusti 2008.

En arbetsdag är över.. Mina ögon är trötta men inte jag!? Hur kommer dte sig!?
Varit på Maxi en sväng med Jenny. Köpte ädelost!! MUMS! hur gott är inte det då!? :) Skall äta det täntke jag.. Gott.!

Jobbet idag var kul faktist! Kerstin är ju inte frisk någonstans. Och hon smittar av sig på mig! Så vi blir ju ett dunder team! Haha. And thats why i love her :D  Långt tills man jobbar med henne igen ju! 


Du Är så bra va! Alltid så himla snäll och bryr dig! :) Det gillar jag med dig!


Finns en del sopskallar till killar!  Knas knas!

Imon kommer far och mor min hem från amerika!
Frågade om dom köpt presenter till mig, Nää sa pappa. Och frågade senare om jag kunde hämta dom på Landvetter. men jobbar till halv 8 så det kan jag icke. Så säger smart asset Håkan! " men då får vi lämna kvar lite grejer här". Jaha, sa jag, men ni hade ju ändå inte köpt nåra presenter. Sa jag det säger han! Säger man det blor det ju ingen överraskning!
Pucko Pappa! :P


Kalajset igår var trevligt. Tog lite fel på tiden men vad gör det. Kom precis i tid till tårtan!
Älskar dom killarna! Jag skall uppfostra dom till världens tjejtjusare! ;) Och inga svin! :P haha...


Min martin ringde igår, pratade lite, ringde honom idag med! >Saknar honom! men snaaaart är han i staden igen! :)
Kuul vi ska ha!

Duschen nästa!
Enyoj the reading!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0