Oj oj oj!!!!

Vilka 2 dagar man haft!!!
Haha..

Jag och Hanna jobbade som vanligt i Onsdags, igår då..
Kl 11 får vi en Pj som skall vara hos oss i 8 veckor , ons-fre.
Kl 12 får vi "finbesök" Av miljö och Hälsa!
Dom inspekterade köket, frågade frågor om egenkontroll m.m. Kolalde lister i kylar, kollade golvbrunnar, temperaturer m.m..
Sen så sätter dom sig ner för att sammanfatta...........
Vid 2 sitter jeanette och pratar med dom. Halv 3 kommer "de högre" innom ssp och skall ha möte med jeanette. Kl 3 plingar det i högtatalarna att Cafet stänger om 15 min.. Alla vi i cafet undrar om vi hörde rätt.. Och ja, det gjorde vi!
miljö och hälsa stängde oss! Var inte många rätt i det köket! :P
Så var kvar i går till 23.50, för 00.00 gick min sista buss hem. Och vad gjorde vi ifrån halv 4 då vi stängde??
JO, Städade skurade, skrubbade. Med tandborstar, svampar, trasor, diskborstar. Jag stod vid spisarna i 5 timmar, och efter det var det fortfarande inte rent..

Så idag, började jag halv 8, var hemma i kungälv. 01, inatt.. var lite småtrött när jag kom imorse... Så idag har dom varit på inspektion igen. gick inte igenom så har haft stängt idag med.. dock har vi kört skolluncher på Kulturmuseet brevid oss.. Haha! :P Sprungit fram och tillbaka som dårar! men oj vad kär jag blev i deras kök! heöt sjukt fint!!! Söka jobb där kanske!?  ;)  
Och så får vi ju inte laga något mat på Universeum nu, så idag beställde vi PIZZA som lunch! Haha.. Hur bra låter det att beställa hemkörning till ett Cafe!? haha.. Sjukt ball! :P gott i vart fall...
Imorgon är det åter lite städning, hoppas på lite bara.
Skall köra skolluncher på museet imon med. haha..

velat som faan och bara städat skurat m.m.. så idag gick jag hem 20.40. helt sjukt.. men goa timmar! så nu blir det Usa lätt! :P 26 timmar på 2 dagar.. Hmmm:P



Hemma nu, nyduschad...
skall snart krypa ner och kolla One tree hill.. Det börjar dra ihop sig att avsnitten snart är slut :S
Men skall kolla iaf! :P ledig lördag och söndag! TACK FÖR DE! slippa göra allt nytt.. vart tvugna att slänga ALL mat som är öppnad, ink, kryddor och sånt.. så vi har ingenting nu. ekar i kylarna! !:P


Nää Godnatt! :P

Kommentarer
Postat av: Steffi

Ja jag fick jobbet. Mitt paradis är hittat :)

2008-08-29 @ 00:01:53
URL: http://steffigalbe.blogg.se/
Postat av: madde

ehhehhehe... jag kan bara inte låta bli att skratta och några tårarkommer också. inte skoj...

fy.....

tur de e över. )=)

Ha det fint jasmine !

Vi måste ut och käka/äta!

KRAMAR

2008-09-19 @ 22:22:41

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0