Måndag 25 Augusti

Måndagen idag då...
Ja vad har man gjort!? Inte på tok för mycket! :P

Jannie kom på besök en sväng på sin rast! hon jobbade på floraparken idag! :) Det var trevligt!!
Sen blev det en liten promenad på Kungälvs Gator..
mellan busstationen och Maxi, gick jag, eftersom jag skulle till maxi. :P
Kollade lite på folket man mötte!
Coola ungdomar som tycker dom är sååå fräna att gå på Gymnasiet! :P Haha.
Tänk att det var över 2 år sen man tog studenten!!
Och att det inte är några av dom som gick på Mimers då Jag gick sista året kvar. Lite skummt! Känner nog ingen som går där nu.! :P


Fick iaf köpt, En body scrub på Body shop. med papaya smak! Luktar gör gott..:)
Lite underkläder. alltid bra att införskaffa sig, behöver man ju inte boka tvättid allför ofta! moaahaha. nää då! Kul bara! :)
Sen en hårborste med. Skall införskaffa mig en hårfön med så kan man kanske se vettig ut i Huvudet! :P
Måste färga om håret också. Lite för ljus brunt för min smak! ser redan urtvättat ut med så får allt fixa till det.

Blir inget med att träffa martin imon heller.. :( Var tvungen att jobba.. Men till helgen kanske man kan lösa det med Fredrik och martin! skall prata med honom! :) Fredrik tyckte det var en bra ide iaf! :)

morgon promenad med Jennifer imorgon bitti.

Måste snart ta tag i mitt liv detta håller inte! :S


One Tree Hill, nästa som händer på min måndag! :)
Natti

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0