Helgen över = ledighet

Ja ledigt i 2 dagar iaf! :) Bättre det än inget!
Varit och lånat 3 boxen i One Tree Hill! Så jäkla bra va!
Skall snart ta mig en härlig dusch. Bli fräsch! sen skall jag måla naglarna, i färg, nu när man är ledig får man passa på! :)
Imorgon skall jag sova uuut!!! Måste under dagen köpa present till Anton!
Funderar på att åka bort till Partille. Gå lite där och kolla läget:)
Kanske får ett svar imorgon med? Hmm.

2 saker som jag vill göra nu under hösten är, En ny piercing. Dock inte hundra på vilken än.

Conch                                     eller Rook.

Så snygga båda 2! Och det andra är en ny tattoo! :)
vad tycker "alla" läsare:P




Näe om man skulle duscha nu då.. :)


Kommentarer
Postat av: kungen

Mecka upp en ny tatto;) gör någe grymt typ en töööööööng basketboll;)

2008-08-06 @ 12:19:35

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0