En ny dag

Och det är underbart väder ute! :)

Håller på och lagar mig lite frukost nu!
Kokt ägg och polarkaka! Gott..

Så vad skall man hitta på idag då? Ja det vet man aldrig!
Råkade betala 2 räkningar 2 gånger! :P Så blir kanske att ringa och få tillbaka pengarna! haha..


EN hel kommentar fick jag från igår!
Med en fråga om hur många läsare jag har! :P
Vad spelar det för roll egentligen?
Det är bara kul att veta vilka som läser.
Så du anonyma, Känner jag dig!? :P
Men som svar på frågan, det är inte så många, mellan 20- 40.
Det är inget antal som blondinbella har men jag är nöjd! 
Att några få tappra själar tycledr det är trevligt att läsa!

nu ringde äggklockan! :)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0