Bortglömd!?

Varit en jobbig dag faktist.. En del tårar..Dagen b¨örjade ju med att jag vaknade 5 min innan jag började :S så kom 30 min förssent men det gick bra ändå. Var så lugnt så jag är redan hemma!
Måste vila lite. Har sjuk huvudvärk!


Nu efter idag så är lögner ngt jag inte tycker om.
Som Pappa och Mamma sa när man var liten, Att man alltid skall säga sanningen!? vad hände med det?
Tack så jävla mycket för det.. När skulle jag få reda på det egentligen? Var det meningen att jag skulle få reda på det i onsdags eller kanske inte få veta det alls?

JAG finns också! Jag har också känslor!
men det kanske inte betyder något??
Undrar ingen hur JAG mår? :S




Måste vila...........

Kommentarer
Postat av: kungen

hör av dig om det är något

2008-08-16 @ 16:03:33

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0