2 dagars ledighet påbörjad

Ja nuu är man ledig tills på Onsdag!
Såå härligt!
Blev inget Martin på Dagen imorgon. Han var tvungen att jobba. men kan bli så att är han ledig så skall vi kolla film å så imorgon kväll! :) Hoppas på det!
Åkte  hem till mamma och pappa förut efter jobbet.
Fick med hem ättika och blomsternäring. Så mina blommor lever ett tag till :D
ättikan skall jag ha för att försöka fixa min kaffebryggare som jag råkade odla blommor i! Men de blommorna luktade inte gott! :P Och det ger mögelsmak på kaffet med. Så Ättika kanske fungerar! HAHA!! Det skall ju ta bort smak så! :P




Och som det ser ut nu så kommer jag ha råd med Usa i Oktober.
Vill åka nuu! :) Annars får jag fjäska med far min så att dom betalar halva biljetten så betalar jag tillbaka succesivt! :P
För vi skall åka! OOOja!

HIttade en film på 5an som man änna fastnade för!
Sova ut imorgon! lär ju få stoppa in öronproppar för man vet inte vad dom väsnas med här utanför.. :/ Grävmaskin. Gräsklippare eller vad som!



Kul med alla läsare. som kommenterar ibland! ;) Haha!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du?

2008-08-25 @ 09:42:54

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0