Solsken!!

Solen skiner över kungälv..  Härligt med sol!!

För en vecka sen, låg vi allihopa och glassade på uteterassen på Tandådalens Wärdshus och solade, käkade skruvenglass, och smetade in oss i latcenklatchen (svart på en kvart).. Åååh.. Vad jag saknar allting!! Tomheten som finns i en..  Inte vakna upp och kolla upp på karro om hon är vaken, eller att Fredrik helt plötsligt kan komma in och fråga om man skall me ut i backen!!  Alla människor runt om kring en!?  Det känns kort och gott tomt!! men det blir nog bättre när man kommit in i kläderna här hemma!
Martin! du får komma hem nu snart med!! :)


Ikväll är det träna som gäller, jag och Alex skall köra pump på Sportlife. Nu gäller det jasmine!
Man har ju lagt på sig en del efter 6 månader i sälen.. :/  men det skall bort. Oja!

Mitt rum ser ju inte ut som fan heller. Väskor, kartonger, påsar med grejer överallt!!! Kan man inte få nyckeln snart så man kan få iordning på allting!?

Dags för knäckebröd med viltost nu!! Mums!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Tack för det du skrev! :) Kan tänka mig att jag framstår som det men har nog mest bara med att jag drar mig undan.. Hmm. Ha en bra dag! :)

2008-04-29 @ 14:06:55

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0