My own place!

Jaa!!
Idag har jag fått tag i en lägenhet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Flyttar in redan när jag kommer hem! så 27 så åker grejerna in! :D Weehooo!! Mitt alldeles egna! Skall bli riktigt soft:)
Fin fina köket me! Heelt nyrenoverat! Inte illa! :P





Pratade med en skistar som me bor i Göteborg. Vi diskuterade hur det är att gå ut i Götet efter att ha festat här uppe i 6 månader!  Konstaterade att det inte kommer bli i närheten av samma grej att festa i gbg som att festa i sälen... Här har alla ställen sina dagar, Alla är där, man känner folk åt alla håll och kanter!  Man är inte hemma senare än 3. Om det inte blir efterfest då!  Man ringer till Yvonne  på Taxin!
Usch!! Kommer inte alls bli som här! :)

Slutet är nära, det kommer med stooormsteg nu... Är så mycke blandade känslor nu... Man vill åka hem, men man vill samtidigt stanna här uppe i denna bubblan som vi alla lever i! Den är speciell. Och man får en gemenskap som bara kan beskrivas om man är här!


♥Tandådalen, Sälen, Säsongen 07/08 - "det var här det hände" ♥


Kommentarer
Postat av: Jannie

AVUNDSJUK!!!!!!!

2008-04-14 @ 05:40:57
Postat av: Herr. Persson

Det är verkligen inte som i sälen skall du veta..jag fick en chock första gången jag var ute efter jag kommit hem..men man skall väl vänja sig vid det med:D...

2008-04-17 @ 00:36:52

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0