håll igång till tusen, oooja

Uppdateringer har varit urusel de senaste, eller ja näst intill hela säsongen!!
men det skall bli ändring på både uppdateringen och designen.. lite trött på den nu efter 6 månader..

Nu är det bara 4 dagar kvar till hemgång,,och inte till vilket hem som helst utan MITT egna hem!!
Ååh vad jag längtar!!


Men oj vilket drag det har vare här uppe nu den senaste veckan!! Kommer knappt ihåg,, men Söndagen var det P-afterski.. det drog igång redan kl 1, var hos Bitte och grundade med korv och stroganof med ris, Jag som var kock! :Phaha.. sen ner till Wärsan och börja dricka, redan vid halv 3 var vi inte dåligt packade!!! Men oooj va kuuul det var!! Massa alkohol, kanonväder, skön musik. massa härliga människor! :)  Men vid 5 så var det bara wärdshusfolk kvar.. massa dans på bord och ännu mer dricka.. Jag och sandra var även uppe och skulle raila på hoppet i stora backen, tydligen hade ägaren och min chef på pulsen slått vad om att vi inte skulle orka upp för hela backen, och visst hade dom rätt.. orkade bara hoppet! :P men faan va kuuul vi hade..
Efter wärsan fick jag följt med Fredrik Lindalen hem.. Han var så dyng så han inte visste mycke.. så jag ledde honom hem, kollade på parlamentet..  skoj med tv!! :P haha.. sen vid 9 åkte jag och bitte hem till mig på Järpstigen där det var fuuuull rulle...  men efter lite om och men bestämmde jag och bitte oss för att dra till skistars fest.. Jääklar va kul!! så sjukt grymma utklädnader! :P synd man inte hade ngt att ta på sig som prinsessan Jasmine som jag är(H) haha...
hittade ju en smurf då, men jaa.! :p haha..

måndagen mådde man ju som man förtjänade.. och då var det städning på pulsen... vad vi höll på.. även idag med..,  men bara 4 timmar sen var det brädåkning.. sjukt sköna backar. sen sol på verandan , svart på en kvart åkte på..  så nu ser man ju ut som en kräfta i fejjan.. men imon är det dags igen.. Massa bräääda!!! :)

Nu orkar jag inte skriva mer och det är inge skoj det står heller egentligen heller! :P Uppdatering sen sist bara!!!

Tjarååå

image257

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Det är skönt att du är hemma =) Jag har saknat dig.

2008-04-26 @ 20:58:36
URL: http://steffigalbe.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0