back on track

Nu är man hemma i Kungälv..  Än så länge hemma på tvetgatan.. Jobbar sånna BF på kungälvsbostäder. Blää.. Får inte nyckeln försen på Onsdag eller FREDAG!! Hallå fredag är jag inte hemma på juu!

Kom hem i lördags kväll vid halv 8.. Känndes inge vidare, eller jo, det var mycket blandat!
Var ett sjukt jobbigt avsked på wärdshuset. Oj vilket bölkalas det var! :P Trodde inte varken jag eller Karro skulle börja gråta tills vi båda kollade på Caroline, som var helt tårögd! då brast det! :P
Sa inte mycket till s vi lämnade Lindvallen där vi handlade lite saker, bla Wärsans nationaldryck!! :P BURN!!!! drack varsin sådan och blev genast gladare!  Sen var det fullt ös i bilen hela vägen hem!

åp kvällen var det utgång.... i Kungälv :S :S Vi stod som 2 fån!! Kommer dröja tills jag går ut i Kungälv igen. Fy!!
Det roliga var att träffa vännerna! 

igår åkte jag och hälsade på mina ögonstenar, Anton och Elliot! Så glada dom blev! Åååh!! Lycka!!
Senare på kvällen var det ett besök i Partille med.


imon blire allum och shoppaa!!! behöver nya klädér:P

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0