Yes!!!

Haha jag har hittat mitt träningskort nu :D Haha.. Det låg, pinsamt nog, i min ryggsäck :D Haha så nu är jag glad igen.. :)

Blev inringd i morse av Johanna, hon frågade om jag kunde jobba åt henne idag. Och visst! Jag som ändå skulle städat mitt rum sa ja direkt :D
Blev en stund idag me då! Men usch vad jag och räkna kassa inte är kompisar! Stänga själv! Hallååå! Hur gick det egentligen! Inte bra :P Kan juingenting! Tror ändåinte jag glömde såå mycke! :P hehe men men får la lära mig!!


Vart uppe och tränat handboll nu! Skönt att känna klistret mot händerna igen! Match på Söndag då! Förjävla sköj! Mot Tostared? vart bor dom? :P
Fest på Lördag då och Tv kväll imorgon!!! Blev det här eller?? Hade vart skoj i hemma hos nån backa- Shark annars ! :P Aja vi höres imon!!


Meeennee nu ska jag lägga mig. träning imon bitti 8.30 med jennifer :)
Så nattiiiiiiiiiiiii

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0