weekend söderut

Ja nu är denna helgen över..

Fredagen vart jobb, sen brummande ner till Eslöv, Där jag möttes av Stefanie Jesper och Klara vid Statoil. Man hittar ju inte där så..  Blev lite mat först och sen hem till Steff å jeppes lägenhet.. Gör mysig å fin lägenhet. :)
Åt kollade tv och spelade ngt spel som jag fattade till slut! :P
Man var rätt seg efter en dags jobbande. Och körande.. Sjukt trist att köra själv är ju en sak som är säker..

Lördagen börjades med skönsång av mig och steffi för jesper som fyllde 21 i lördags.. Han verkade inte tycka om sången för han drog täcket över huvudet.. :P Åkte och kollade handboll me. På steffis gamla granne.. Sanna var coach.. :) Kul att träffa henne me.. :)
Blev skånes djurpark för oss med! Gör kul.. :) Massa djur å så.. Hehe.. Sen efter det var vi inte dåligt trötta men vipps så va klockan 7 och det kom folk..  Var trevligt att träffa nytt folk.. :)
Skulle ju dock köra halv 9 i  morse så blev bara en cider för mig.. Lärt mig en ny förfestslek! Galgen. Det är en sådan lek man verkligen blir galen på då man inte förstår!!!  Haha.. men nu kan jag den.. :)

Hemresan va inte så kul. Sjukt trött och massa regn då och då. Segt.. Gick som tur var ganska fort. men var inte med i huvudet då jag kom till jobbet.. Men men.. Jag gillar mitt jobb iaf.. :) även om det är stressigt hela tiden..  Om inte annat är det arbetskamraterna man tycker om.. :)
På tisdag är det första arret! Ska bli kul :D  Bara jobba 3 Arr denna veckan.. Hmm.. :P Ska försöka få bort lördagens så man iaf något utvilad på söndag då man skall köra 60 mil på en dag!!!!! Så sjuukt segt så det finns inte.. ser inte fram emot den resan.. =/ Men men... Däremot örebro i övrigt.. :) Hoppas på det bästa bara. Har kommit på att hade nog haft större chans om jag skulel sökt som kock eller kallskänka. Men får hoppas på det bästa med Servis med. :) Något intresserade måste dom ju vara om man nu ska åka långt!? Aja. återstår att se.. :)


Skoj att träffa Steffi igen iaf.. :) Måste göras om soon!!!


Kaaajsa!!! Jag har fått ett erbjudande!!! eller aa. förslag!:P Skall ta det med dig! hehe.. ;)

Björnen på Skånes Djurpark

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0