Väggen nästa?

Dagen idag började åt skogen!!!
Försov mig!!!!!! Andra gången under alla år som jag försover mig till skola eller jobb! Och självklart har man öppningspasset! Fuck!!!
Vaknade 07.20 och kollade på klockan och undrade varför jag låg kvar. Jag skulle ju typ vara inne på Universeum vid den tidpunkten. Förstår då att jag försovit mig!! Upp på 2 sek! Frågar mamma om jag kan ta bilen. sen småpengar till parkering.. På med kläderna och fort iväg. Var inne i köket och börja jobba kl 8'!! Hade så tur att köerna gick fort! Men under hela dagen har jag varit helt efter å sjukt trött..  Hmm...

JObbade ju Arr igår med.. Gick kanon bra.. :) var klara redan 12 så tog bussen hem och sov hemma. men tydligen va ja så trött så att jag behövde sova en timma till.. Väggen nästa eller?
Fattar egentligen inte vad jag håller på med..  4 lediga dagar av 19.. Shit.. Sen kommer det ju hålla på så ett tag. Okej det är självförvållat, men behöver ju pengar!!! Je je.. Får se hur detta går.. Ledig fredag OCH söndag denna veckan! Mycke ledighet:P Thanks to Örebroo!! I still think i need someone to yoin me at the roadtrip! Men det ordnar sig nog...  :) Inte bestämt om jag skall åka själv eller ej:P



Arr imorgon med!!!!!!!! Blir skoj.. :) samma gäng som igår..  Kommer vara bar och dansgolv och grejs! Haha de blir ball!! Nice.. Först imon skall jag sooova läänge länge!!  ;)


Kom hem nu med från jobbet, ligger ett stort kuvert på min säng, Antog att det var från skuggan och oja vad rätt man kan ha, Intygen från sportscamp i där.. + en bild. Hahaha...  Han är för go.. :)
Ni som var med förstår bilden!!!! ;)

image108

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0