Tjockis + Fetis = Smellfeta!

Då har man precis suttit och tjötat massa gojja med Tjockis (aka Sofie för er som inte förstår ;) ) i 32 år då. Haha du är ganska skoj du ändå! :P Och nu kom jag på att jag glömde fråga, Vad blev det för jacka? Du är bra du! Som sagt! Man vet vilka de riktiga vännerna är!!

Systemet har man vart och shoppat på idag! Laddade inför kvällen och även en liten uppladdning inför matchen imon ;P   Ska bli riktigt nice att träffa alla goingarna igen, var ju ett tag sen.. :) Så party Party! Har ju då fixat skjuts hem ikväll med! Inte illa ! :P Haha...

tror nästan till och med att jag har fixat outfiten för ikväll.. Om jag vågar ha de! :P hehe-..Känner mig inte riktigt bekväm i de men får se! :P

pratar lite med hertz me! Haha han pch danne är för goa :D tycker om dom!!

ja vad skall man hitta på nu en stund farmöver då? hmm. löser nog det!  :)

Tjing tjong alla nyfikna!!!

image131


Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

Jaaa de är Så löjligt..


Kommentarer
Postat av: tjockis

haha vet du vad jag precis gjort :) ätit två condis och en dammsugare så jag kommer go och glad ikväll! jackan är svart och lång, och gör mig nästan smal ju.. haha kan säga storleken en annan gång hahahahhahaha.. vi ses ikväll fetis!

2007-09-29 @ 16:06:42

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0