Skärpning Jasmine!!!!!!!!

För det första!!!!!
Jag blir så jäävla trött på mig själv.. Var ju och tränade i morse, men vet inte vad jag har lagt det någonstans! Verkligen ingen aning om vart jag lagt det, Kollat i väskan, i plånboken, kollat i västen, kollat i rummet (lite)!1 FATTAR inte vad jag har gjrot av det!
Jag har ifs blivit väldigt slarvig på senaste. jag som alltid har koll på grejerna.  Och jobb kortet har jag glömt och tappat och förlagt det. USCH!!! Skärpning Jasmine!!!

Blir att leta riktigt noga imon då!


Sen blev det iaf inget Ikea med mamma. Hon skulle tydligen jobba. men kanske fredag om jag inte skiter i de! :P
Blev en svväng i Kungälv idag.. Köpte ett par degbyxor på Vero Moda. Sen en foundation och skosulor! :D Mina fötter är ju sådana att när jag ska köpa skor så är alltid 37 liite trånga, för trånga för att kkunna töja ut dom, Och 38 är på tok för stora. men nu har jag ju löst det.. :)
Sen var jag och handlade på Maxi. Fick för mig att göra lasange idag! GOTT! Så gjorde det, Passade även på att köpa en ny Vännerbox! Får verkligen Aldrig nog av dom! :D
image128

Ja sen har det bara varit deg idag! Kommer förslag efter förslag på saker man kan göra på lördag! Hmm alla 3 är lockande.. Suck. Varför kommer de då man redan bokat någonting? Jee men det är så det alltid är! :P

Reedigt sugen på att träna handboll imon! Springa runt där på min Cp Kant! Ni handbollsnissar förstår vad jag menar ;)

Neeeee. Nu ska jag sätta på min nya Dvd Box.. :) Så natti natti Käääära Läsare!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: tjockis

aaa skärp dig nu! en fest med mig vad väljer du liksom?!! ha.. tänkte väl det :) haha imon ses vi, ska äta tascos efter träningen så tvek om jag orkar bli så mkt tjockare än det haha.. vart är vi imon? dig mig lelle eller kanske tom i backa?! :) haha call you hun

2007-09-27 @ 17:56:40
Postat av: Steffi

Har ni fått ner medlems priset på handbollen?

2007-09-27 @ 21:55:57
URL: http://steffigalbe.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0